twitter
    Egemur neler yapıyor, Takip Edin :)

T-shirt Yenileme Çalışması

Bir gece Bay Egemur benden önce uyumuştu. Sonra bende yattım. Uykulu halde konuşmaya başladı.

Bay Egemur: Penguenler, penguenler
Ben: Ne pengueni diye gayri ihtiyari sordum?
Bay Egemur: Smonkinli olanlar var ya demez mi :)
Ben: Onlar gitti gitti Kuzey Kutbuna, hadi sen uyu dedim ve rahatlayıp uyudu.

Sabah olunca anlattıklarıma günlerce güldük eğlendik.
Sonra birgün elinde hediye paketi ile geldi. Paketi açtığımda çok sevindim.



T-shirtü her giydiğimde espriler hep havada uçuştu. Geçen haftasonu pikniğe gittik ve ben t-shirtü lekeledim. Leke çıkarıcı yaptığım yerler çıktıda görmediğim yer kalmış :(



Benim ööle dolaplar dolusu kıyafetim yok ve üstelik bunu çok seviyorum. Geçen haftadan beri ne yapayım da bu t-shirt tekrar giyebileyim diye düşündüm. Sipariş ettiğim keçe kumaşlarım geldiğinde aklıma lekeli t-shirttüm geldi. Keçe kumaşlarımdan birşeyler yapabilirim ....

Nasıl güzel oldu değil mi :)



Gerekli Malzemeler;

-Polyesterli keçe kumaşı
-İp
Not: Dikilecek keçe kumaşlarının mutlaka daha önceden yıkanması gerekmektedir.
Benim aklıma dikerken geldi hemen söküp sirkeli su ile yıkadım. Kurumasını bekleyip, ütüleyip t-thirte diktim.

0 yorum:

Yorum Gönder