twitter
    Egemur neler yapıyor, Takip Edin :)

İlk Model Arabalarım

Merhaba, ailecek coşmuş durumdayız. Bayan Egemur'un T-Shirt yenileme çalışmasından sonra ben de taze olarak Tamiya Morris Mini Cooper 1275S Rally modelimi bitirdim. Sizlerle paylaşmadan edemedim.




Modelciliğe yeni olanlar için tavsiyem bir an önce başlamaları. Hayal dünyasınızı ve el becerinizi arttırırken sizi günün stresi ve yorgunluğundan uzaklaştıran keyifli bir hobi. Başlangıçta gerekli malzemeleri temin etmek bir süre alabiliyor. Aslında model yaptıkça gerekli olan malzemeleri farkedip alet çantanızı genişletiyorsunuz. Zaten gerekli malzemeler çok temel alet ve boyalar.

Gerekli Olanlar:

- 1 adet model kiti
- Yan keski
- Kaliteli bir maket bıçağı
- Yapıştırıcılar (Plastik, japon yapıştırıcı)
- Boyalar..

Ben gerekli tüm malzemeleri internet üzerinden Modelizmo'dan temin ettim. Sağolsunlar çok yardımcı oldular.

0 yorum:

Yorum Gönder