twitter
    Egemur neler yapıyor, Takip Edin :)

Biz Kimiz

Merhabalar,

İnternet ortamında her ikimizinde günlüğü ve yazıları olmasına rağmen Egemur'un çıkış noktası ikimize ait olan ve isimsiz bir günlüğe sahip olmaktı. Böylece sadece duygu, düşünce ve fikirlerimizin ön planda olduğu keyifli bir paylaşım alanımız olacaktı. Sonunda bir süredir aklımızda olan bu fikiri hayata geçirme kararı aldık ve Egemur böyle doğdu.

Egemur üzerinden sevindiğimiz, kızdığımız, hoşumuza giden, gitmeyen her türlü konuyu bir kadın ve bir erkeğin bakış açısıyla paylaşmaya çalışacağız. Umarız keyifli bir birliktelik yaşarız.

Ben Bayan Egemur,
1980 yılında soğuk bir kış sabahı dünyaya gelmişim :). Doğduğum yerde dört mevsim tam anlamıyla yaşanmaktadır.Soğuğa çok dayanıklı olup sıcaktan pek etkilenmem, ilkbaharı da, sonbaharı da pek severim. Kışlarım poşet üstünde kızak kayarak, yazlarım tarlada annemin yanında piknik yaparak , baharlarımda çayır, çimende koşturarak geçti çocukluğumda. Yaşadığı ortamın insan psikolojisine etkisinden dolayı çok renkli bir kişiliğe sahibimdir. Genel olarak hiçbir zaman canım sıkılmaz. Mutlaka yapacak yapılacak bir aktivite bulurum.
İlkokulu köyümde ortaokul ve lise öğrenimimi Bilecek te tamamladım. Üniversite öğreninim için İstanbul'a geldim. Okurken İstanbul da neredeyse gezilmedik yer bırakmadım desem yeri. Bu şehiri karış karış yaşamadan bu şehirden gitmeye niyetli değildim. Okul bitti İstanbul'u yaşamak, gezmek bitmediği için okuldan sonra İstanbul'da iş bulup kaldım. Sevdiklerimin ve benim sağlık ve sıhhattimizde yerinde olunca her günüm birbirinde güzel geçti İstanbul'da. Her ne kadar güzel geçsede günlerim yarımda bir tarafım.... ailem çok uzaktaydı ve ben yalnızdım bu koca şehirde. İşte o gün 2004 yılı haziran ayı başında elmanın yarısı tamamlandı :) Eşim ile tanıştım ve takribi 1,5-2 yıl sonra evlendik. Bazen günlerce gezip , eğleniyouz bazende haftalarca evden çıkmıyoruz. Gezip eğlenirken resimler çekiyoruz, ilginç ve farkı yerlere gezmeye, yemeğe, eğlenmeye, gidiyoruz. Evde olduğumuzda hayal gücümüzdeki ürünleri, müzikleri, yemekleri... yapıp eğleniyoruz. Yeni bloğumuzu hep beraber gülüp, hep beraber eğlenmek, hep beraber gezmek için açıyorum. Bloğumuzda her şeyden birazcık olacak :)

Ben Bay Egemur,
Eveeet bayan egemur çok güzel bir giriş yaptı aslında. Ama kısaca ben de kendimi tanıtırsam. 1978 yılında bayan egemur'dan çook uzaklarda İstanbul'da doğmuşum. Daha İstanbul'un her yerinin beton olmadığı bir zamanda benim çocukluğum da sokaklarda koşturarak geçti :) Bayan Egemur'un aksine ara ara canımın sıkıldığı olmaktadır. :) Böyle zamanlarda Bayan Egemur'un bulduğu o muhteşem çözüm her zaman işe yaramaktadır.

Gezmeyi tozmayı çok severiz. Şöyle söyleyeyim kimi zaman evi bir otelden az kullandığımızda olduğu gibi, bir hafta bıraksanız evden hiç çıkmadan pinekleyecek potansiyelimiz de vardır. Sağolsun internet ve Domino's Pizza :) Bu aralar dominos'la hiç iyi ilişkilerimiz yok ama olsun. Yine de severiz kendilerini...
Bayan Egemur yazısında bahsetmemiş ama her ikimizde eşşşekler gibin çalışmaktayız. Klasik büyük şehir hayatı. İşten ev ve evden iş olmasa daaa neredeyse yani. Bıraksanız hiç işe gitmeyecek ve her gün gezip tozacak, keyfimizce pinekleneyecek vaktimiz olur. Ben diye başlayan yazım daha çok biz diye devam etti. Olsun...


Egemur ile doğal yollardan yani bu günlük üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Ya da twitter üzerinden bize yazabilirsiniz. Hiç olmadı egemurr@gmail.com adresine mektup gönderin.. Bekliyoruz...

0 yorum:

Yorum Gönder