twitter
    Egemur neler yapıyor, Takip Edin :)

Sağlık İçin

Uzun süredir Bay Egemur ile spor yapıyoruz. Konu başlığı Sağlık İçindir diyorum çünkü rejim, diyet gibi kelimeler beni geriyor. Hem rejim, diyet gibi şeyler birgün sona erer. Bizim amacımız spor yapmanın yanında yeme-içme konusunda alışkanlığımız değiştirmek. Sağlıklı yaşam için verdiğimiz kiloları geri almamak.

Yeme içme alışkanlığımızın değişmesinde çok büyük katkısı olan blog arkadaşım Juno'dan bahsetmeden edemeyeceğim. Juno 'nun mutlaka blogunu ziyaret edip takipçisi olmalısınız. Başlatmış olduğunu geri dönüşüm projesini canı gönülde destekliyorum.

Başlattık ve 84,90 Kilodan şuan 76,00 kiloya düştüm. Amacım 69 kilo olmak. Aslında amacıma ulaşmak için az kilo kalmış gibi görünüyor ama birde bana sorun :(

Sağlıklı Yaşam için Neler Yapıyoruz.
3 beyaz tam hayatımızdan çıkmadı ama minimuma düşürdük.
Düzenli spora gidiyoruz
Yemeklerde tuzu çok az kullanıyoruz
Çay&Kahve şekersiz,
Ekmek Annemin köyde yaptığı doğal ekmekten yiyoruz.
Elimizden geldiğince doğal beslemeye çalışıyoruz.
Sabahları mutlaka kahvaltı yapıyoruz.
Akşamları genelde kahvaltı veya sebze yemekleri yiyoruz.
Arada bir kaçamaklarımız oluyor ama onu en fazla 1 öğün sonra telafi ediyoruz.
Yemeği engellleyemediğimiz yiyecekleri satın almıyoruz.
Hazır, raf ürünlerinde uzak duruyoruz.
Fast-food asla tercih etmiyoruz. (Ocaktan beri yemedim desem yalan olmaz )
Dışarıda yemek yemek sayımız haftada 1 bile değil (zorunlu olmadıkça yemiyoruz)

Son günlerde biraz kilo vermem durdu. Onun için artık her yediğimi ve yapmış olduğum tüm sporları bir yere not etmeye karar verdim.
Bu yazımın altına yorumlar bölümüne hergün neler yaptığımı yazmaya çalışacağım.
Bu süreçte yaşadığım sıkıtınları, kolaylıkları 15 gün birde kilomuda yazarak paylaşmayı düşünüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder